2024-2025 eğitim öğretim yılında uygulamaya konulan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli "Yaşam Becerileri" projesi kapsamında Yaratıcılık ve Girişimcilik özel öğrencilerimiz tarafından uygulanmaya devam ediyor.
Bu proje kapsamında özel gereksinime ihtiyacı olan öğrencilerimizin görsel şekil, algı, motor planlama becerilerini ve çok yönlü gelişimini desteklemek amacıyla Özel Eğitim Sınıfı Öğretmenlerimiz Gülcan GÜNAY ve Ceylan YALÇINKAYA deney çalışmalarını özel öğrencileriyle birlikte gerçekleştirdiler. Öğrencilerimizin el-göz koordinasyonu, görsel şekil algı ve motor planlama becerileri için yapılan faydalı çalışma için öğretmenlerimize teşekkür ederiz.
Deney:1 Semazen deneyi
Bu deney sayesinde çocuklar "Isınan hava yükselir." İfadesinin somut bir örneğini yaparak ve yaşayarak öğrenmişlerdir. Bu deney esnasında çok eğlenen öğrencilerimiz hem büyük düşünür Hz. Mevlana’yı anmış oldular, hem de birlikte keyifli vakit geçirmişlerdir.
Deney:2 Mutfağımdakiler Asit mi Baz mı ?
Bu deney ile birlikte çocuklarımız günlük hayatta kullandıkları sabun ,limon ,sirke, süt ve temizlik malzemeleri gibi maddelerin asit mi yoksa baz mı olduğunu tanımışlardır. Bu deneyle birlikte günlük hayatta sıklıkla kullandığımız malzemeleri ile harika deneyler yapıp eğlendiler.